Cardi B Carpool Karaoke

  • Publicado em 23 horas atrás

    The Late Late Show with James CordenThe Late Late Show with James Corden

    Duração: 14:19

    Cardi B hops in the car with James Corden for a Carpool Karaoke through Los Angeles singing her biggest songs, discussing growing up in the Bronx and the subtle art of ASMR. And James encourages Cardi to get behind the wheel and give driving a chance, which he learns she doesn't really do for good reason.
    More Late Late Show:
    Subscribe: bit.ly/CordenBRfilm
    Watch Full Episodes: bit.ly/1ENyPw4
    Facebook: on.fb.me/19PIHLC
    Twitter: bit.ly/1Iv0q6k
    Instagram: bit.ly/latelategram
    Watch The Late Late Show with James Corden weeknights at 12:35 AM ET/11:35 PM CT. Only on CBS.
    Get new episodes of shows you love across devices the next day, stream live TV, and watch full seasons of CBS fan favorites anytime, anywhere with CBS All Access. Try it free! bit.ly/1OQA29B
    ---
    Each week night, THE LATE LATE SHOW with JAMES CORDEN throws the ultimate late night after party with a mix of celebrity guests, edgy musical acts, games and sketches. Corden differentiates his show by offering viewers a peek behind-the-scenes into the green room, bringing all of his guests out at once and lending his musical and acting talents to various sketches. Additionally, bandleader Reggie Watts and the house band provide original, improvised music throughout the show. Since Corden took the reigns as host in March 2015, he has quickly become known for generating buzzworthy viral videos, such as Carpool Karaoke."

    The Late Late Show  Late Late Show  James Corden  Corden  late night  late night show  comedy  comedian  celebrity  celeb  celebrities  CBS  joke  jokes  funny  funny videos  funny video  humor  hollywood  famous  carpool  karaoke  carpool karaoke  cardi b  cardi  

Brandon Sanchez
Brandon Sanchez

Worst one

24 minutos atrás
Plague Doctor Yami
Plague Doctor Yami

*SUB TO LEON LUSH* #LeonLush

24 minutos atrás
Plague Doctor Yami
Plague Doctor Yami

*LETS GET HIM TO 1 MIL*

23 minutos atrás
Divine Tarot
Divine Tarot

She looks so let down singing be careful with me.

24 minutos atrás
mikita beauty
mikita beauty

how she taking care of kulture with those nails please teach me my nails look like shit 😫😫😫

24 minutos atrás
Perla Ayelen
Perla Ayelen

she's so fucking gorgeous🔥 that energy sisss

24 minutos atrás
Michelle Lopez
Michelle Lopez

Lol I love her!!!! That older man too: "are you available?" 😂😂😂😂

24 minutos atrás
Italian Huni
Italian Huni

She's back booyaaa

24 minutos atrás
Anonymous furler
Anonymous furler

I'm a fan. Just saying. I hope cardi have her own TV sitcom

24 minutos atrás
youare followers
youare followers

why the fuck are you all entertaining this whore ugly bitch. No talent, just STD's. Foh you filthy whore. And all you motherfuckers that gas her up are losers. You should all get fucked.

24 minutos atrás
Vanessa Gonzalez
Vanessa Gonzalez

13:22 when you want to be nice for older people 😂😂😂😂😂

24 minutos atrás
Joey Norton
Joey Norton

Cardi is just awesome

24 minutos atrás
Twinkle1702
Twinkle1702

I m old for this sorry! I m Backstreet boys, nsync, Mariah carry, Boyz 2m Men génération !

24 minutos atrás
Alyce Salaman Sanchez
Alyce Salaman Sanchez

They should have a whole show of just them too

25 minutos atrás
Kyeran Nisbet
Kyeran Nisbet

Love how she uses a water bottle as a microphone😂

25 minutos atrás
Andre
Andre

where is offset

25 minutos atrás
Antonia McLean
Antonia McLean

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣❤️❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

25 minutos atrás
DosDev
DosDev

2:56 kid is wearing prestonplayz merch lmao

25 minutos atrás
GILBERT SUBIZA
GILBERT SUBIZA

Part 2 please

25 minutos atrás
Ja
Ja

The cutest when she was at the nursing home 💗

25 minutos atrás
Jesus Gabino Flores Oviedo
Jesus Gabino Flores Oviedo

La version gringa de escorpion al volante

25 minutos atrás
Javier Vazquez
Javier Vazquez

4:19 tho 👀

25 minutos atrás
Agmoney20 Agmoney20
Agmoney20 Agmoney20

Offset a fagot for doin her like dat 😭

25 minutos atrás
david flowers
david flowers

I Will want to Shakira in carpool karaoke

25 minutos atrás
George Alexander Hichez
George Alexander Hichez

Awww 😍😍😍😢😔👏🏻👏🏻👏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

25 minutos atrás
li jie gameing 122
li jie gameing 122

#love card B

26 minutos atrás
li jie gameing 122
li jie gameing 122

I am 8

25 minutos atrás
Zarko Pecanac
Zarko Pecanac

Where is our society going... Sad

26 minutos atrás
Ivan Silva2018
Ivan Silva2018

Number 1 on trending

26 minutos atrás
Yungwild American
Yungwild American

Knew the words to this but not to lady Gaga’s karaoke 😑

26 minutos atrás
Dina Martinez
Dina Martinez

i love her so much

26 minutos atrás
saira jabbar
saira jabbar

She and nikki minaj dont like these bitches

26 minutos atrás
Kiara Nunez
Kiara Nunez

Cardi driving omg🤣🤣🤣

26 minutos atrás
sandi 88
sandi 88

I ❤ U Cardi B😭😭😭

26 minutos atrás
Boon Doggle
Boon Doggle

Lot of white people here talking in ebonics lol

26 minutos atrás
Kevin H.
Kevin H.

#1 in Germany

26 minutos atrás
DJ Lady Dior
DJ Lady Dior

I've Always Loved Cardi But I Lover Her Crazy Ass Even More Now 😭😂😍This Episode Was 🔥🔥🔥

27 minutos atrás
Gissy Romero
Gissy Romero

Who else is about to listen to cardi b's music

27 minutos atrás
dave junges
dave junges

Damn she is next level trashy

27 minutos atrás
Your Momma
Your Momma

I AM THE BIGGEST Cardi B HATER EVER and I'm always defending Nicki Minaj buuuutttt ever since Nicki started dating mr murderer rapist and her making those comments to Ariana the other day I'm SOOO DONE plus this was funny and cute.. I'm officially a Cardi Fan.. her silly ass grew on me, I cant even see Nicki being this fun and goofy. Shes too damn stuck up and always just wants mfs to kiss her ass.

27 minutos atrás
can i get 1000 subs with no vid
can i get 1000 subs with no vid

omg welcome to gang boo and yea she is stuck up like ur not the shit nikki take it down

25 minutos atrás
HaleyJ Johnson
HaleyJ Johnson

Who was lowkey waiting to see if he was gonna say the n word when they was singing, “An im quick cut a “n” off so don’t get comfortable”.

27 minutos atrás
God pigeon
God pigeon

13:13 offsite, gonna cry in the car

27 minutos atrás
writer77
writer77

Guess she was literally grinding her way up!!

27 minutos atrás
can i get 1000 subs with no vid
can i get 1000 subs with no vid

who else was dying when the guy asked if she was looking for a significant love how sweet lmao

27 minutos atrás
Nikki95
Nikki95

How can yall really hate on her? She lovely :)

28 minutos atrás
Tom Fletcher
Tom Fletcher

@13:20 shoot your shot my guy. Shoot your shot

28 minutos atrás
thekindredspirit
thekindredspirit

I didn’t understand most of what she said

28 minutos atrás
Can’t think of a name
Can’t think of a name

Best carpool karaoke yet!! Holyyyy 😍😂

28 minutos atrás
Lynn Lover
Lynn Lover

Lol this was like the only video where he messed up some of the words from the artist 🙄

28 minutos atrás
Ivan Silva2018
Ivan Silva2018

I love this

28 minutos atrás
SadBoy
SadBoy

No entiendo nada pero lo veo por que soy piola

28 minutos atrás
Ilesha Douglas
Ilesha Douglas

When she sang be careful with me she definitely was thinking about this current shit

28 minutos atrás
Dariuxee
Dariuxee

She is soo cool

28 minutos atrás
Romell Harris
Romell Harris

Damn can we get BEY after this?! Lmfaoo

28 minutos atrás
Deebo865
Deebo865

Bro she literally retarded... stay in school kids

29 minutos atrás
Ray Marquez
Ray Marquez

James really know the lyrics okurrr bacardi

29 minutos atrás
Boricua Alma
Boricua Alma

I Just Love Her! She's So Real & Naturally Funny! LOL...

29 minutos atrás
Alaina Bentham
Alaina Bentham

They was fronting on the kid yerrr 😂😂😂

29 minutos atrás
Thejman335
Thejman335

😂😂this is hilarious 😂😂

29 minutos atrás
Prod. by NightTime
Prod. by NightTime

Check me out for beats! https://www.youtube.com/watch?v=Q6lX276FHdk

29 minutos atrás
reck millz
reck millz

I love cardi ❤️

30 minutos atrás
Kaylah Matano
Kaylah Matano

*IVE NEVER CLICKED ON A VIDEO SO FAST* 😱 LOL *When Cardi was tryna drive I was wheezing *

30 minutos atrás
Sandra Lopez
Sandra Lopez

This made my night😂

30 minutos atrás
Edwin Cordero
Edwin Cordero

Offset is gonna be mad cuz the old guy is trying to take he’s place 😂

30 minutos atrás
Isaiah Frierson
Isaiah Frierson

My asshole hurts.

30 minutos atrás
Nadia Wilson
Nadia Wilson

She should be in a comedy movie

30 minutos atrás
IAmNotKaiden
IAmNotKaiden

Does anyone else want to slap the shit outta her

30 minutos atrás
Tatiyana Sutherland
Tatiyana Sutherland

10:33 is when cardio realized she was leaving offset

30 minutos atrás
brianplays yt
brianplays yt

Sub to me

30 minutos atrás
aaron contreras
aaron contreras

Anuel AA

30 minutos atrás
Sammy Rivas
Sammy Rivas

This my fav carpool 💛💛💛💛yaaaas cardi!

30 minutos atrás
aaron contreras
aaron contreras

Anuel AA

30 minutos atrás
アルミンボコラレル
アルミンボコラレル

サムネピンキー姉貴にみえた

30 minutos atrás
made tarasinta
made tarasinta

Anne marie please

31 minuto atrás
MarcinGarrix
MarcinGarrix

GOOD MORNING BITCH!!! hahahaah I died

31 minuto atrás
LUIS ABASKAR
LUIS ABASKAR

Cardi b is the qweeeen

31 minuto atrás
Nicki B
Nicki B

Captain America ain’t got time for this ish. She ain’t playin’ the piano!? I’m out!

31 minuto atrás
yikes butt
yikes butt

She’s so ny but she’s hella chill lmao.

31 minuto atrás
thekindredspirit
thekindredspirit

We ask for Brendon Urie and you give us Cardi B

31 minuto atrás
aaron contreras
aaron contreras

Bad bunny

31 minuto atrás
thekindredspirit
thekindredspirit

We ask for Brendon Urie and you give us Cardi B

31 minuto atrás
kevin prakoso
kevin prakoso

Chris brown pleaseee!!!!

31 minuto atrás
aaron contreras
aaron contreras

Bad bunny

31 minuto atrás
kssd71
kssd71

Dude. Lol

31 minuto atrás
lil suicide
lil suicide

if u see this comment follow @lulsuicide on instagram

31 minuto atrás
kd iv
kd iv

if you’re not leaving this videos with a smile on your face, idk what’s wrong w u

31 minuto atrás
Eric orozco
Eric orozco

“Biggest selling female” say it louder for the bitches in the back

31 minuto atrás
Savage Da Clown
Savage Da Clown

lowkey thought he was finna play a migos song

32 minutos atrás
MAC 10
MAC 10

FFS DONT GIVE HER DRIVING LESSON IN A RANGE ROVER LOL HILARIOUS HAAAAAHAAAAA 😂🤣😂🤣😂

32 minutos atrás
Danielle Jones
Danielle Jones

Cardi her own hype man 😂

32 minutos atrás
breezy bell
breezy bell

Cardi was so nice to that old man xD

32 minutos atrás
Contos de Gabi
Contos de Gabi

Comes to brazillllllllllllllllllllll ♥

32 minutos atrás
xxBree xx
xxBree xx

#1 in America

32 minutos atrás
Kqiix
Kqiix

💛

32 minutos atrás
Shay Alliah
Shay Alliah

"im done w. You Hiiiyaaa"😂😂

32 minutos atrás
Olivia B
Olivia B

I've never laughed so hard at a carpool karaoke

32 minutos atrás
Cyrenia Laihi
Cyrenia Laihi

SHE QUEENNNN

32 minutos atrás
shuna83
shuna83

That was so cute love Cardi

32 minutos atrás
John Reese
John Reese

I'm Asian. Why does she look a little Asian to me?

33 minutos atrás
Christin Cooper
Christin Cooper

I love her 😍

33 minutos atrás
Sarah
Sarah

1:35 the absolute shade to dj self 😂 you know he's mad as hell that he slept on cardi

33 minutos atrás
xWolfJ415x
xWolfJ415x

😂😂😂

33 minutos atrás

Próximos vídeos